Capítulo de Libro
Science-Technology-Society as a feasible paradigm for the relevance of chemical education in emerging countries
Título del libro: Relevant Chemistry Education: From Theory to Practice
Fecha de publicación:
2015
Editorial:
Sense Publishers
ISBN:
978-94-6300-175-5
Idioma:
Inglés
Clasificación temática:
Resumen
Science and technology permeate every aspect of our lives, from the most private decisions about diet, reproduction, and medical treatment, to the most public choices concerning risk, development, security, and the quality and sustainability of the human environment.
Palabras clave:
CHEMISTRY EDUCATION
,
EMERGING COUNTRIES
Archivos asociados
Licencia
Identificadores
Colecciones
Capítulos de libros(OCA HOUSSAY)
Capítulos de libros de OFICINA DE COORDINACION ADMINISTRATIVA HOUSSAY
Capítulos de libros de OFICINA DE COORDINACION ADMINISTRATIVA HOUSSAY
Citación
Garritz, Andoni; Ferreira dos Santo, Bruno; Lorenzo, Maria Gabriela; Science-Technology-Society as a feasible paradigm for the relevance of chemical education in emerging countries; Sense Publishers; 2015; 241-261
Compartir
Altmétricas