Repositorio Institucional
Repositorio Institucional
CONICET Digital
  • Inicio
  • EXPLORAR
    • AUTORES
    • DISCIPLINAS
    • COMUNIDADES
  • Estadísticas
  • Novedades
    • Noticias
    • Boletines
  • Ayuda
    • General
    • Datos de investigación
  • Acerca de
    • CONICET Digital
    • Equipo
    • Red Federal
  • Contacto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
  • INFORMACIÓN GENERAL
  • RESUMEN
  • ESTADISTICAS
 
Capítulo de Libro

Training researchers in the field of Education Policy: A discussion from the Latin American context

Título del libro: Education Policy research: epistemological and theoretical issues

Gorostiaga, Jorge ManuelIcon
Otros responsables: Mainardes, Jefferson; Stremel, Silvana
Fecha de publicación: 2020
Editorial: Brazil Publishing
ISBN: 978-65-86854-44-2
Idioma: Inglés
Clasificación temática:
Otras Ciencias de la Educación

Resumen

This chapter addresses the problem of the training of researchers in the academic field of Education Policy in Latin America. The text is organized in three parts, beginning with some considerations on Education Policy as a theoretical field. The second section discusses the current situation of research on Education Policy in the region. The third section presents some notes about a possible training model.
Palabras clave: EDUCATION POLICY , RESEARCH TRAINING , LATIN AMERICA
Ver el registro completo
 
Archivos asociados
Tamaño: 83.06Kb
Formato: PDF
.
Solicitar
Licencia
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess Excepto donde se diga explícitamente, este item se publica bajo la siguiente descripción: Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 Unported (CC BY-NC-SA 2.5)
Identificadores
URI: http://hdl.handle.net/11336/140997
URL: https://aeditora.com.br/produto/education-policy-research-epistemological-and-th
Colecciones
Capítulos de libros (LICH)
Capítulos de libros de LABORATORIO DE INVESTIGACION EN CIENCIAS HUMANAS
Citación
Gorostiaga, Jorge Manuel; Training researchers in the field of Education Policy: A discussion from the Latin American context; Brazil Publishing; 2020; 245-262
Compartir

Enviar por e-mail
Separar cada destinatario (hasta 5) con punto y coma.
  • Facebook
  • X Conicet Digital
  • Instagram
  • YouTube
  • Sound Cloud
  • LinkedIn

Los contenidos del CONICET están licenciados bajo Creative Commons Reconocimiento 2.5 Argentina License

https://www.conicet.gov.ar/ - CONICET

Inicio

Explorar

  • Autores
  • Disciplinas
  • Comunidades

Estadísticas

Novedades

  • Noticias
  • Boletines

Ayuda

Acerca de

  • CONICET Digital
  • Equipo
  • Red Federal

Contacto

Godoy Cruz 2290 (C1425FQB) CABA – República Argentina – Tel: +5411 4899-5400 repositorio@conicet.gov.ar
TÉRMINOS Y CONDICIONES