Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.author
Skliar, Carlos Bernardo
![Se ha confirmado la validez de este valor de autoridad por un usuario](/themes/CONICETDigital/images/authority_control/invisible.gif)
dc.date.available
2022-05-30T14:13:43Z
dc.date.issued
2017-12
dc.identifier.citation
Skliar, Carlos Bernardo; De què està feta la idea de frontera?; Colegio de Educadoras y Educadores Sociales de Cataluña; Quaderns d' Educació Social; 19; 12-2017; 1-4
dc.identifier.issn
1578-9780
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/11336/158477
dc.description.abstract
De què es fa o està feta una idea, amb quantes coses i de quin tipus, on neix, per quant temps, sota quines circumstàncies, amb quina part del cos, amb quin llenguatge, en termes d’experiments o d’experiències? Aquestes sembla que siguin preguntes generals, sense especificitat; no obstant això, em venen a l’hora de pensar en la idea de frontera, de frontera com a passatge, però també de prohibició, com a noció d’esperança, sortilegi, com a impossibilitat, com a salvació, com a mur, com a riu mans i cabalós, com a desert, com a vida i com a mort.
dc.format
application/pdf
dc.language.iso
cat
dc.publisher
Colegio de Educadoras y Educadores Sociales de Cataluña
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.uri
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/ar/
dc.subject
FRONTERA
dc.subject
EDUCACIÓN
dc.subject
INFANCIA
dc.subject.classification
Otras Ciencias de la Educación
![Se ha confirmado la validez de este valor de autoridad por un usuario](/themes/CONICETDigital/images/authority_control/invisible.gif)
dc.subject.classification
Ciencias de la Educación
![Se ha confirmado la validez de este valor de autoridad por un usuario](/themes/CONICETDigital/images/authority_control/invisible.gif)
dc.subject.classification
CIENCIAS SOCIALES
![Se ha confirmado la validez de este valor de autoridad por un usuario](/themes/CONICETDigital/images/authority_control/invisible.gif)
dc.title
De què està feta la idea de frontera?
dc.type
info:eu-repo/semantics/article
dc.type
info:ar-repo/semantics/artículo
dc.type
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated
2020-09-11T19:44:56Z
dc.journal.number
19
dc.journal.pagination
1-4
dc.journal.pais
España
![Se ha confirmado la validez de este valor de autoridad por un usuario](/themes/CONICETDigital/images/authority_control/invisible.gif)
dc.journal.ciudad
Barcelona
dc.description.fil
Fil: Skliar, Carlos Bernardo. Facultad Latinoamericana de Ciencias Sociales. Sede Académica Argentina Buenos Aires. Área Educación; Argentina. Consejo Nacional de Investigaciones Científicas y Técnicas. Oficina de Coordinación Administrativa Saavedra 15. Instituto de Investigaciones Sociales de América Latina. - Facultad Latinoamericana de Ciencias Sociales. Instituto de Investigaciones Sociales de América Latina; Argentina
dc.journal.title
Quaderns d' Educació Social
dc.relation.alternativeid
info:eu-repo/semantics/altIdentifier/url/https://raco.cat/index.php/QuadernsEducacioSocial/article/view/347971
Archivos asociados