Evento
NATUS: A Physically-Based Rendering Engine with Real-Time Global Illumination
Tipo del evento:
Congreso
Nombre del evento:
XXVI Congreso Argentino de Ciencias de la Computación
Fecha del evento:
05/10/2020
Institución Organizadora:
Universidad Nacional de la Matanza;
Título del Libro:
XXVI Congreso Argentino de Ciencias de la Computación: Libro de actas
Editorial:
Universidad Nacional de La Matanza
ISBN:
978-987-4417-90-9
Idioma:
Inglés
Clasificación temática:
Resumen
Real-time rendering applications are difficult software engineering development projects, due to the complexity of the implemented algorithms required to achieve interactive frame rates. To provide a faster development process, the rendering engines implement many of these algorithms to support developers. In this article, we present a real-time physically-based rendering engine supporting global illumination. It supports diffuse indirect illumination, glossy reflections, refractions (transparency), soft shadows, and light emitted from emissive surfaces at interactive frame rates.
Archivos asociados
Licencia
Identificadores
Colecciones
Eventos (ICIC)
Eventos de INSTITUTO DE CS. E INGENIERIA DE LA COMPUTACION
Eventos de INSTITUTO DE CS. E INGENIERIA DE LA COMPUTACION
Eventos(CCT - BAHIA BLANCA)
Eventos de CTRO.CIENTIFICO TECNOL.CONICET - BAHIA BLANCA
Eventos de CTRO.CIENTIFICO TECNOL.CONICET - BAHIA BLANCA
Citación
NATUS: A Physically-Based Rendering Engine with Real-Time Global Illumination; XXVI Congreso Argentino de Ciencias de la Computación; Argentina; 2020; 1-18
Compartir